Tourador rehvid seljatasid Michelin ja Goodyear'i, saavutades testis 2 koha
Kas otsite hea hinna ja kvaliteedi suhtega rehvi, mis paistab silma ka läbisõiduga? Suverehvide test näitas, et Tourador rehvid on õige valik!
UHP ja TOURING klassi rehvid võivad olla need, mis haaravad kummimaailmas kõik pealkirjad, kuid paljude inimeste jaoks on sobivam midagi maalähedasemat.
Rehvid peavad olema vastupidavad, kütusesäästlikud, ohutud ja mugavad.
Testimiseks kasutati enim levinud rehvimõõtu 205/55R16 ja test viidi läbi järgmiste rehvidega:
Michelin Energy XM2+
Goodyear Assurance Triple Max 2
Rydanz Roadster R02
Tourador X Wonder TH1
Lõpparvestuses lahutas viimast ja esimest kohta vaid 2%.
Rehvitestis olid kaalud järgmised:
Kuivhaarduvus: 20%
Märghaarduvus: 20%
Kuivpidurdus: 10%
Pidurdamine märjal teel: 10%
Müra: 20%
Veeretakistus: 20%
VEERETAKISTUS
SALONGIMÜRA
PIDURDUSMAA MÄRJAL
PIDURDAMINE KUIVAL
MÄRGHAARDUMINE
KUIV HAARDUMINE
TULEMUSED
4 koht. Goodyear Assurance TripleMax (88.35%)
Test | Kaal | Positsioon | Tulemus | Erinevus liidriga | Erinevus liidriga (%) |
---|---|---|---|---|---|
Dry Handling (Circuit) | 0 | 2nd | 77.88 s | +1.38 s | -1.80 % |
Dry Grip (Skidpan) | 20% | 2nd | 0.720 g | -0.004 g | -0.57% |
Wet Grip (Skidpan) | 20% | 3rd | 0.630 g | -0.068 g | -9.79% |
Dry Braking | 10% | 4th | 30.30 m | +6.13 m | -25.38% |
Wet Braking | 10% | 2nd | 28.77 m | +3.47 m | -13.70% |
Noise | 20% | 3rd | 86 dB | +8 dB | -10.26% |
Rolling Resistance | 20% | 2nd | 60.0 m | -13.27 m | -18.11% |
Üldjuhul kindel valik, selle ainsaks veaks oli kuivpidurdus, mille tulemus oli 6 meetrit ehk 25% halvem kui klassi parimal. Peale selle saavutas see kõigis teistes katsetes kas 2. või 3. koha, Kuivhaardumine oli tema parim tulemus, mis oli peaaegu võrdne oma klassi parimaga, ja see esines teistes õiglaselt.
3 koht. Michelin Energy XM2+ (89,71%)
Test | Kaal | Positsioon | Tulemus | Erinevus liidriga | Erinevus liidriga(%) |
---|---|---|---|---|---|
Dry Handling (Circuit) | 0 | 3rd | 78.33 s | +1.83 s | -2.39% |
Dry Grip (Skidpan) | 20% | 1st | 0.724 g | – | – |
Wet Grip (Skidpan) | 20% | 1st | 0.698 g | – | – |
Dry Braking | 10% | 2nd | 27.23 m | +3.06 m | -12.69% |
Wet Braking | 10% | 3rd | 29.20 m | +3.90 m | -15.42% |
Noise | 20% | 2nd | 83 dB | +5 dB | -6.41% |
Rolling Resistance | 20% | 4th | 50.57 m | -22.7 m | -30.98% |
See võib olla alles 3 koht, kuid selle lõppskoor jäi võitjast vaid 1% kaugusele, seega pole see sugugi pettumus.
See paistis silma nii kuiva kui ka märja haardumisega ning oli selles kategoorias müra tasemelt teine. Siiski läks halvasti veeretakistusega.
Tähelepanu väärib aga see, et kuigi Michelinid on üsna kallid, on sõltumatud testid avastanud, et kui see kulub veidi üle minimaalse turvise sügavuse, pidurdab XM2+ siiski oluliselt lühemalt kui teised esmaklassilised konkurendid. Ja eraldi testis, mis kestis 20 000 km, annab XM2+ hinnanguliselt 25% rohkem läbisõitu kui rivaalid.
2 koht. Tourador X Wonder TH1 (90.50%)
Test | Kaal | Positsioon | Tulemus | Erinevus liidrigaErinevus liidiriga | (%) |
---|---|---|---|---|---|
Dry Handling (Circuit) | 0 | 1st | 76.50 s | – | – |
Dry Grip (Skidpan) | 20% | 3rd | 0.697 g | -0.027 g | -3.71% |
Wet Grip (Skidpan) | 20% | 2nd | 0.689 g | -0.009 g | -1.29% |
Dry Braking | 10% | 1st | 24.17 m | – | – |
Wet Braking | 10% | 1st | 25.30 m | – | – |
Noise | 20% | 4th | 93 dB | +15 dB | -19.23% |
Rolling Resistance | 20% | 3rd | 56.23 m | -17.04 m | -23.25% |
Tourador - ilmselt hetkel kõige populaarsem odavrehv, on hästi teada, et nende hind on äärmiselt agressiivne ja me näeme nii palju autosid, millel on Touradori rehvid.
X Wonder TH1 on sooritusvõimega rehv, mis pakkus parimat pidurdusvõimet märjal ja kuival teel ning hea haardumisega ka märjal teel.