Uudised

Tourador rehvid seljatasid Michelin ja Goodyear'i, saavutades testis 2 koha

Kas otsite hea hinna ja kvaliteedi suhtega rehvi, mis paistab silma ka läbisõiduga? Suverehvide test näitas, et Tourador rehvid on õige valik!

 

UHP ja TOURING klassi rehvid võivad olla need, mis haaravad kummimaailmas kõik pealkirjad, kuid paljude inimeste jaoks on sobivam midagi maalähedasemat.

Rehvid peavad olema vastupidavad, kütusesäästlikud, ohutud ja mugavad. 

Testimiseks kasutati enim levinud rehvimõõtu 205/55R16 ja test viidi läbi järgmiste rehvidega: 

Michelin Energy XM2+
Goodyear Assurance Triple Max 2
Rydanz Roadster R02
Tourador X Wonder TH1

Lõpparvestuses lahutas viimast ja esimest kohta vaid 2%. 

Rehvitestis olid  kaalud järgmised:

Kuivhaarduvus: 20%
Märghaarduvus: 20%
Kuivpidurdus: 10%
Pidurdamine märjal teel: 10%
Müra: 20%
Veeretakistus: 20%

 

VEERETAKISTUS

SALONGIMÜRA

PIDURDUSMAA MÄRJAL

PIDURDAMINE KUIVAL

MÄRGHAARDUMINE

KUIV HAARDUMINE

TULEMUSED

4 koht. Goodyear Assurance TripleMax (88.35%)

Test Kaal Positsioon Tulemus Erinevus liidriga Erinevus liidriga (%)
Dry Handling (Circuit) 0 2nd 77.88 s +1.38 s -1.80 %
Dry Grip (Skidpan) 20% 2nd 0.720 g -0.004 g -0.57%
Wet Grip (Skidpan) 20% 3rd 0.630 g -0.068 g -9.79%
Dry Braking 10% 4th 30.30 m +6.13 m -25.38%
Wet Braking 10% 2nd 28.77 m +3.47 m -13.70%
Noise 20% 3rd 86 dB +8 dB -10.26%
Rolling Resistance 20% 2nd 60.0 m -13.27 m -18.11%

Üldjuhul kindel valik, selle ainsaks veaks oli kuivpidurdus, mille tulemus oli 6 meetrit ehk 25% halvem kui klassi parimal. Peale selle saavutas see kõigis teistes katsetes kas 2. või 3. koha, Kuivhaardumine oli tema parim tulemus, mis oli peaaegu võrdne oma klassi parimaga, ja see esines teistes õiglaselt.

3 koht. Michelin Energy XM2+ (89,71%)

 

Test Kaal Positsioon Tulemus Erinevus liidriga Erinevus liidriga(%)
Dry Handling (Circuit) 0 3rd 78.33 s +1.83 s -2.39%
Dry Grip (Skidpan) 20% 1st 0.724 g
Wet Grip (Skidpan) 20% 1st 0.698 g
Dry Braking 10% 2nd 27.23 m +3.06 m -12.69%
Wet Braking 10% 3rd 29.20 m +3.90 m -15.42%
Noise 20% 2nd 83 dB +5 dB -6.41%
Rolling Resistance 20% 4th 50.57 m -22.7 m -30.98%

See võib olla alles 3 koht, kuid selle lõppskoor jäi võitjast vaid 1% kaugusele, seega pole see sugugi pettumus.

See paistis silma nii kuiva kui ka märja haardumisega ning oli selles kategoorias müra tasemelt teine. Siiski läks halvasti veeretakistusega.

Tähelepanu väärib aga see, et kuigi Michelinid on üsna kallid, on sõltumatud testid avastanud, et kui see kulub veidi üle minimaalse turvise sügavuse, pidurdab XM2+ siiski oluliselt lühemalt kui teised esmaklassilised konkurendid. Ja eraldi testis, mis kestis 20 000 km, annab XM2+ hinnanguliselt 25% rohkem läbisõitu kui rivaalid.

2 koht. Tourador X Wonder TH1 (90.50%)

 

Test Kaal Positsioon Tulemus Erinevus liidrigaErinevus liidiriga (%)
Dry Handling (Circuit) 0 1st 76.50 s
Dry Grip (Skidpan) 20% 3rd 0.697 g -0.027 g -3.71%
Wet Grip (Skidpan) 20% 2nd 0.689 g -0.009 g -1.29%
Dry Braking 10% 1st 24.17 m
Wet Braking 10% 1st 25.30 m
Noise 20% 4th 93 dB +15 dB -19.23%
Rolling Resistance 20% 3rd 56.23 m -17.04 m -23.25%

Tourador - ilmselt hetkel kõige populaarsem odavrehv, on hästi teada, et nende hind on äärmiselt agressiivne ja me näeme nii palju autosid, millel on Touradori rehvid.

X Wonder TH1 on sooritusvõimega rehv, mis pakkus parimat pidurdusvõimet märjal ja kuival teel ning hea haardumisega ka märjal teel.